28000, м.Олександрія, вул.Шевченка, б 132
Тел: 7-10-80, Факс: 7-05-51, e-mail: alex-rada@ukr.net




Головна » 2019 » Квітень » 12 » Олександрійська ДПІ інформує
08:17
Олександрійська ДПІ інформує

Впродовж І кварталу 2019 року ЦОП Олександрійської ДПІ Олександрійського управління надано майже 3,5 тисячі послуг

Протягом січня – березня 2019 року до Центру обслуговування платників Олександрійської ДПІ Олександрійського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулися 3417 платників податків щодо надання адміністративних послуг, з яких надано такі послуги 3363 платникам.

По зверненнях 54 платників відмовлено у зв’язку з неможливістю видачи довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби, за причини наявності такої заборгованості у заявників. Всього за такою довідкою звернулося 312 суб’єктів господарювання.

З метою отримання відомостей про суми та джерела виплачених доходів і утриманих податків до Центру обслуговування платників звернулося 657 осіб. Переважною більшістю отримувачами зазначених відомостей в період січня – березня 2019 року були особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, оскільки такі особи мали обов’язок подання електронних декларацій за підсумками 2018 року.

Найбільш запитуваною послугою у звітному періоді була послуга з видачі реєстраційного номеру облікової картки платника податків: впродовж 1 кварталу 2019 року видано 1437 таких номерів.

За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок до ЦОПу звернулося 174 суб’єкта господарювання, за реєстрацією РРО – 24.

Надано 220 витягів з реєстру платників єдиного податку та зареєстровано 158 платників єдиного податку.

Центр обслуговування платників Олександрійської ДПІ розміщений за адресою: 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Святомиколаївська, 17.

Час роботи ЦОП Олександрійської ДПІ: з понеділка по четвер з 9.00 год. до 18.15 год., у п‘ятницю з 9.00 год. до 17.00 год., субота, неділя – вихідні дні. В останній день подання податкової звітності ЦОП Олександрійської ДПІ працює за подовженим графіком з 9.00 год. до 20.00 год.

Платники Олександрійщини можуть також отримати довідкову інформацію за телефоном (05235) 7-16-03, 7-34-28.

 

У ГУ ДФС у Кіровоградській області закликають сплатити задекларовані доходи своєчасно

Добіг кінця третій місяць декларування громадянами доходів, одержаних упродовж 2018 року. Для своєчасної сплати нарахованих податкових зобов’язань ГУ ДФС у Кіровоградській області нагадує громадянам-платникам про строки подання та сплати податкових зобов’язань із податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), зазначених у податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) та військового збору.

Громадяни, що потрапляють до певної категорії фізичних осіб, для яких подання декларації є обов’язковим, повинні включити суму отриманих протягом 2018 року доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати до  01 травня 2019 року річну податкову Декларацію за наслідками звітного 2018 року. Також вони мають нарахувати і сплатити до 01 серпня 2019 року ПДФО та військовий збір з таких доходів.

Громадяни, які мають намір скористатися правом на податкову знижку, можуть подавати декларацію до завершення поточного року, тобто до 31 січня 2019 року.

Вищезазначені норми передбачені ст. 179 Податкового кодексу України.

Отож, декларуйте доходи та сплачуйте податкові зобов’язання вчасно!

 

За перший квартал 2019 року від платників Кіровоградщини до зведеного бюджету надійшло 2,2 млрд гривень податків і зборів

Протягом січня-березня 2019 року до зведеного бюджету Кіровоградщини надійшло 2 млрд 235,4 млн гривень за рахунок податків і зборів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, сума надходжень збільшилася на 17 відсотків, що у грошовому еквіваленті дорівнює 324,3 мільйонів гривень.

До загального фонду державного бюджету протягом першого кварталу 2019 року мобілізовано трохи більше мільярда гривень, що на 162,4 млн грн, або на 19,1% більше, ніж за відповідний період минулого року.

До місцевих бюджетів надійшло 1 млрд 219,3 млн гривень. Це на 162 млн грн, або на 15,3% більше фактичних надходжень січня-березня 2018 року. Індикативний показник виконано на 102,4 відсотків.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 971,6 млн гривень. Порівняно з першим кварталом 2018 року надходження зросли на 160,5 млн грн, індикативний показник виконано на 107,7 відсотка.

 

Платники податків Кіровоградщини отримали 53,5 тисячі адміністративних послуг

Протягом січня-березня 2019 року до Центрів обслуговування платників органів фіскальної служби у Кіровоградській області звернулося 53 тисячі 920 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. З них надано 53 тисячі 560 адміністративних послуг.

Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; видачі відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків; надання витягу з реєстру платників єдиного податку; реєстрації книг обліку розрахункових операцій; видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); видача/анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами тощо.

На офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) наявна інформація про перелік адміністративних послуг, а також є інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв. Також на сайті є розділ „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс”, що дозволяє отримати будь-яку запитувану інформацію.

Вся актуальна інформація та перелік адміністративних послуг (інформаційні і технологічні картки, бланки заяв та зразки їх заповнення) розміщується у кожному центрі обслуговування платників органів ДФС у Кіровоградській області.

 

Про погашення заборгованості з ЄСВ говорили під час наради в обласному фіскальному відомстві

У Головному управлінні ДФС у Кіровоградській області відбулася нарада з питань погашення заборгованості з єдиного соціального внеску.

У нараді взяли участь перший заступник начальника ГУ ДФС у Кіровоградській області Олег Лічман, фахівці обласного фіскального відомства, заступник начальника Головного управління  Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Юрій Шарпінський, заступник начальника обласного управління Державної виконавчої служби Віктор Журавський та голова Спілки підприємців малого та середнього підприємництва Кіровоградської області Олена Надутенко.

Учасники заходу обговорили проблемні питання сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування; розглянули конкретні ситуації підприємців – боржників; напрацювали порядок обміну інформацією, канали інформування фізичних та юридичних осіб про наявність недоїмки, важливість своєчасної сплати внеску та оперативного погашення заборгованості, а також визначили спільні заходи по проведенню роз’яснювальної роботи щодо обов’язковості сплати єдиного внеску платниками Кіровоградщини.

Як зазначив перший заступник начальника Головного управління ДФС у Кіровоградській області Олег Лічман, заборгованість платників зі сплати єдиного внеску по області станом на 01.04.2019 року склала 183,8 млн грн, з них борг по фізичних особах – підприємцях становить 144,2 млн грн, що складає 78,5 відсотків від загальної суми заборгованості.

З початку року загальна сума боргу з єдиного соціального внеску збільшилась на 21,2 млн грн, темп зростання заборгованості відповідно склав 113 відсотків.

Разом з тим, в березні поточного року органами ДФС області забезпечено скорочення боргу з єдиного внеску на 0,3 млн гривень.

За І квартал 2019 року для примусового стягнення боргу до органів Державної виконавчої служби направлено на виконання 2859 узгоджених вимог по сплаті єдиного внеску на загальну суму 46,8 млн грн, надходження до бюджету від органів виконавчої служби склали 3,5 млн гривень.

Всього за результатами проведених органами ДФС області заходів стягнення на сьогодні погашено заборгованості по сплаті єдиного соціального внеску в розмірі 7 млн грн, в тому числі 2,5 млн грн по фізичним особам-підприємцям, – додав посадовець.

Підбиваючи підсумки, учасники наради наголосили на необхідності широкого повідомлення фізичних осіб-підприємців та підприємств Кіровоградщини засобами телебачення та радіомовлення про борг, особливості його погашення та необхідність взаємодії з ДФС по погашенню боргу.

 

Тетяна Гавренкова: кількість платників податків Кіровоградщини зросла на 1426 осіб проти минулого року

Як повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Кіровоградській області Тетяна Гавренкова, станом на 1 квітня 2019 року на обліку в органах фіскальної служби регіону перебувало 62 тисячі 59 платників податків. Це на 1426 платників більше, ніж на цю ж дату 2018 року. Із загальної кількості суб’єктів господарювання, 27,8 тисяч – юридичні особи та 34,2 тисячі – фізичні особи-підприємці.

Зокрема, за березень 2019 року взято на податковий облік 77 юридичних осіб та 411 фізичних осіб-підприємців.

Проти 1 квітня минулого року кількість юридичних осіб збільшилася на 1000, а кількість фізичних осіб-підприємців – на 426 осіб.

У Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків станом на початок квітня поточного року обліковано 1 млн 24 тис. 716 фізичних осіб. При чому 3575 фізичних осіб – громадян України та 160 іноземців були зареєстровані протягом першого кварталу цього року. В Окремому реєстрі перебуває на обліку 2862 мешканці Кіровоградщини. Це особи, які через свої релігійні чи інші переконання відмовилися від присвоєння їм номера облікової картки платника податків та обліковуються у згаданому реєстрі за прізвищем, ім’ям, по батькові та серією і номером паспорту.

Якщо говорити про платників податку на додану вартість, то станом на 1 квітня цього року у відповідному реєстрі перебуває 5212 юридичних особи та 470 фізичних осіб-підприємців. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість зросла загалом на 485 суб’єктів господарювання.

У стані припинення перебуває 4020 юридичних осіб та 22 тис. 631 фізична особа – підприємець.

 

З початку  2019 року на розгляд до фіскальної служби Кіровоградщини надійшло 15 запитів на публічну інформацію

З метою забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, прозорості та відкритості своєї діяльності, Головним управлінням ДФС у Кіровоградській області забезпечено розгляд документів, з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли до обласного відомства та територіальних органів засобами поштового зв’язку, електронною поштою та особисто від запитувача.

Так, упродовж І кварталу 2019 року до Головного управління ДФС у Кіровоградській області та його територіальних органів надійшло 15 запитів на отримання публічної інформації. З них 10 запитів або 66,7% отримано від фізичних осіб, 3 запита або 20% від юридичних осіб та 2 запита (13,3%) від об’єднання громадян.

Відповідно до частини 1 ст.20 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації», розглянуто та опрацьовано 15 запитів, з яких задоволено 14 запитів, відмовлено по 1 запиту.

Як повідомили в управлінні обслуговування платників ГУ ДФС в області запитувачів цікавила інформація щодо надання рахунків для сплати податків та заборгованостей, щодо проведення перевірок, щодо кількості прийнятих рішень про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань, а також щодо діяльності суб’єктів господарської діяльності та діяльності фіскальних органів.

 

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено новітні моделі

Державною фіскальною службою України включено до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті.

Саме ці моделі застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі-учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.

Перелік новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті затверджено наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2019 № 121.

До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України.

В основу системи «E-Receipt (e-Чек) електронний чек» покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізації чеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, є безкоштовною для користувачів.

Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС, покупцю – переглядати інформацію щодо чеків у Електронному кабінеті.

Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача.

Новітні моделі, включені до Держреєстру РРО, пропонуються до експлуатації у тестовому режимі усім суб’єктам господарювання, які виявили зацікавленість щодо участі у експериментальному проекті.

Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його  результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які не підлягатимуть зняттю з реєстрації, та відповідно, будуть рекомендовані до промислової експлуатації.

З Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій, що включає новітні моделі, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 26.03.2019 №247, можна ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html.

 

Альтернативні варіанти ведення діяльності для громадян, які одноосібно обробляють земельні ділянки (паї)

Громадяни, які одноосібно обробляють земельні ділянки (паї), можуть зареєструватися фізичною особою – підприємцем (далі - ФОП), що зумовить сплату не тільки податків, але й внесків до Пенсійного фонду, завдяки чому громадянин може збільшити свій трудовий стаж та в майбутньому розраховувати на виплату пенсії.

Для даної категорії громадян існують такі варіанти ведення підприємницької діяльності:

1. Єдиний податок ІІ група (фіксована ставка 20% від мінімальної заробітної плати).

Вимоги: відсутність найманої праці або кількість осіб, що перебувають у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; сукупний обсяг доходу за календарний рік (звітний період) не перевищує 1,5 млн.грн.

2. Єдиний податок ІІІ група (ставка 5% від сукупного доходу, якщо ФОП не платник ПДВ; 3%, за умови реєстрації платником ПДВ).

Вимоги: кількість осіб, які перебувають у трудових відносинах не обмежена, обсяг отриманого доходу протягом календарного року не перевищує 5,0 млн. грн.

3. Єдиний податок четверта група.

Завдяки прийнятим змінам до податкового кодексу та інших законодавчих актів, що набрали чинності з 15 серпня 2018 року, ФОП можуть бути платниками єдиного податку 4 групи.

Вимоги:

- провадять діяльність виключно в межах ФГ, зареєстрованого відповідно до Закону про ФГ;

- здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання вилов, переробку такої власно вирощеної або відгодованої продукції та її продаж;

- провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;

-  не використовують працю найманих осіб;

- членами такої ФГ або ФОП є лише члени її сімї у визначенні ч.2 ст. 3 Сімейного кодексу України;

- площа сільськогосподарських угідь у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів.

Також, ФОП які перебувають на 4 групі, не сплачують земельний податок та мають можливість реалізувати свою продукцію на елеватори за значно більшим діапазоном цін.

 

Обов’язковість подання повідомлення  про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП

Олександрійське управління Головного управління ДФС у Кіровоградській області нагадують, що платники податків можуть за допомогою Електронного кабінету подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність  за ф. №20-ОПП. Реєстраційні дані платника в Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф.№20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Крім того, дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.

Зауважимо, відповідно до п.63.3 ст.63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним (за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи) та неосновним місцем обліку (за місцем розташуванням підрозділів платників, рухомого та нерухомого майна) та повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність, - це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (додаток 10 до "Порядку обліку платників податків і зборів", який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588,) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Взяття на облік за неосновним місцем обліку здійснюється, в тому числі, на підставі повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою N 20-ОПП.

У разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об'єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою N 20-ОПП з оновленою інформацією про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

Платники податків, які не забезпечили подання відповідного повідомлення у визначений ПКУ термін, зобов’язані невідкладно подати повідомлення за формою N 20-ОПП з інформацією про об'єкти оподаткування.

Категорія: Новини Олександрійської районної ради | Переглядів: 9 | Додав: lysak_ds | Рейтинг: 0.0/0
Інші сайти



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0